sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Sykemittari

Tänään tein jotain, jota en kuuna päivänä olis uskonut tekeväni.

Ostin sykemittarin.

Oon tuon hankintaa jo jonkun aikaa miettinyt, kun tuntuu, ettei tuosta lenkkeilystä saa enää irti sitä, mitä ehkä pitäis. Lisäksi tuo tuntuu olevan taas joku muoti-ilmiö: kaikki tuntuu ostaneen sykemittarin tässä viime aikoina.

Aamulla sitten muistin tämän, ja katsoin vähän vaihtoehtoja. Niinhän siinä kävi, että ei mun budjetille sovi noin hienot kapistukset.

Sitten vahingossa törmäsin erääseen blogiin, jossa kerrottiin LIDLissä olevista halvoista juoksuvarusteista. Katoin sitten LIDLin sivuilta niiden tarjontaa - ja siellä mainostettiin sykemittaria hintaan 17,90 e!

Periaatteessa en kyllä luota yhtään mihinkään halpismalleihin noissa (esim. tunsin hieman nihkeyttä, kun kuulemma Halpa-Hallissa olis ollut joku kolmellakympillä), mutta pikainen googletus kertoi, että ihmiset on olleet noihin tyytyväisiä (mm. täällä ja täällä).

Jäin kahvitkin kesken, kun päätin siltä istumalta polkasta LIDLiin nuita katsomaan. Menin ensin lähimpään eli Tuiraan. No tietenkin ne oli sieltä loppu! Sen sijaan ostin sieltä kuitenkin urheiluhousut (ja muutamat normisukat).

Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Ajattelin sitten käydä katsomassa keskustan LIDListä, vaikka pahaa pelkäsinkin... Mutta kas kummaa, siellä yhdessä korissa nökötti vielä muutama sykemittari! No, ostin sit sen, kun halavalla sai. No ei vaan, jos noin suosittuja ovat, niin pakkohan tuo on kokeilla, onko se ihan susi. Ostin kans parin juoksusukkia kokeeksi kolmella eurolla, kun täällä oli noihin kokoja.

Lisäksi siellä olis ollut juoksulenkkareita parilla kympillä.. Mut ku mää oisin halunnu pinkit >) Mutta kokoja kummassakin LIDLissä oli vaan pinkeissä 39-41. No, kerran vielä, ja otin suunnaksi Haapalehdon LIDLin.

Ei nuita kokoja ollu sielläkään, eikä sitten niistä vaaleensinisistäkään (joita aikasemmissa ois kyllä ollut).



Mutta sainpahan setin juoksutavaraa. Seuraavaksi ei kait auta, ku lähtee testaamaan tuota, miten se toimii.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti