Pääsin eilen siskon mukana tutustumaan hieman lääketieteen/biojuttujen saloihin.
Siskoni tekee parasta aikaa gradua. Kohta vissiin alkaa kisa, että kumpi valmistuu aikasemmin :D
Oli kyllä jännä nähdä, millasia on lääkiksen tilat ja etenkin labra. Oli vähän erilainen kyllä, mitä arkeologian labra on :D
En mää tästä tutkimuksesta kyllä mitään ymmärtäny. Jotaki DNA-hommeleita se käsittelee.
Olihan tuo ihan mielenkiintosen näköstä hommaa, vaan kun en ite tajua kemiasta juuri mitään :D
Tämän parituntisen jälkeen vaihdettiin vuoroja niin, että siskoni pääsi kohta tutustumaan siihen, että millasella alalla minä opiskelen/työskentelen!
Siskoni tekee parasta aikaa gradua. Kohta vissiin alkaa kisa, että kumpi valmistuu aikasemmin :D
Oli kyllä jännä nähdä, millasia on lääkiksen tilat ja etenkin labra. Oli vähän erilainen kyllä, mitä arkeologian labra on :D
En mää tästä tutkimuksesta kyllä mitään ymmärtäny. Jotaki DNA-hommeleita se käsittelee.
Olihan tuo ihan mielenkiintosen näköstä hommaa, vaan kun en ite tajua kemiasta juuri mitään :D
Tämän parituntisen jälkeen vaihdettiin vuoroja niin, että siskoni pääsi kohta tutustumaan siihen, että millasella alalla minä opiskelen/työskentelen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti