sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Labrarotta

Pääsin eilen siskon mukana tutustumaan hieman lääketieteen/biojuttujen saloihin.



Siskoni tekee parasta aikaa gradua. Kohta vissiin alkaa kisa, että kumpi valmistuu aikasemmin :D



Oli kyllä jännä nähdä, millasia on lääkiksen tilat ja etenkin labra. Oli vähän erilainen kyllä, mitä arkeologian labra on :D



En mää tästä tutkimuksesta kyllä mitään ymmärtäny. Jotaki DNA-hommeleita se käsittelee.



Olihan tuo ihan mielenkiintosen näköstä hommaa, vaan kun en ite tajua kemiasta juuri mitään :D



Tämän parituntisen jälkeen vaihdettiin vuoroja niin, että siskoni pääsi kohta tutustumaan siihen, että millasella alalla minä opiskelen/työskentelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti