Hienostippa alkoi uusi viikko ja maanantai. Olin aamulla lähdössä töihin - mutta pyörän kumi olikin tyhjä.
Ei auttanut kuin ottaa siskon pyörä alle ja sillä polkasta töihin.
Iltapäivällä kävin ostamassa uuden sisäkumin ja yritin alkaa korjaamaan pyörää. Meni noin viisi sekuntia, kun muistin, miksi vihaan sitä hommaa niin paljon...
Ei ne renkaan mutterit auenneet - niissä oli jo valmiiksi kierteet melko tylppinä (muistan kyllä, kun niiden kanssa kerran tai useamminkin olen jo kiroillut), nyt niissä ei lie niitä vähiäkään. Ei aukene.
No, ootetaan ensin miehinen tuomio asiasta ja mietitään sitten jatkotoimenpiteitä.
Töissä näin taas sen toisen puolen, kirjaimellisesti. Piti tyhjentää takapiha roinasta. Tässä muutama esimerkki, mitä sieltä seasta löytyy.
Ei auttanut kuin ottaa siskon pyörä alle ja sillä polkasta töihin.
Iltapäivällä kävin ostamassa uuden sisäkumin ja yritin alkaa korjaamaan pyörää. Meni noin viisi sekuntia, kun muistin, miksi vihaan sitä hommaa niin paljon...
Ei ne renkaan mutterit auenneet - niissä oli jo valmiiksi kierteet melko tylppinä (muistan kyllä, kun niiden kanssa kerran tai useamminkin olen jo kiroillut), nyt niissä ei lie niitä vähiäkään. Ei aukene.
No, ootetaan ensin miehinen tuomio asiasta ja mietitään sitten jatkotoimenpiteitä.
Töissä näin taas sen toisen puolen, kirjaimellisesti. Piti tyhjentää takapiha roinasta. Tässä muutama esimerkki, mitä sieltä seasta löytyy.
Jätesäkillinen kirpputorilla/myyjäisissä olleita/meneviä/ostettuja(?) lasten leluja.
Tää oli jokseenkin huvittava :)
Jonkun maalaama taulu (=kangas). Signeeraus puuttui.
Jääkiekkokortteja.
TSH-kortteja.
Minua paljon palvellut ihastuttavan vanha kuormaaja.
Auton renkaita. Ei muuten olleet mitenkään pieniä nuo etualalla olevat - mua kainaloon saakka. Ensimmäisen kun otin, niin se tietysti kaatui heti maahan - onneksi ei varvasparat olleet alla.
Pähkäilin aika kauan, että miten saan sen ylös, nimittäin se painoi aaaaika paljon. Lopulta löysin jonkun ruosteisen lapion, ja tuon em. kuormaajan ja lapion avulla kampesin renkaan ylös.
Mutta ei pahaa ilman jotain hyvää.
Ihana vanha kaapin lukko!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti