Harvoin pääsee näkemään Oulua uudesta perspektiivistä. Eilen pääsin.
(Yritin tosiaan muokata tuosta panoraamakuvaa, vaan ei tähän sivulle sitten mahtunut nuin leveää kuvaa, lähinnä kaikki näyttää vaan hiirenkakalta siinä.)
Toppilansaari.
Keskustaa.. häämöttää jossakin.
Toppila ja Linnanmaa/Yliopisto.
(Yritin tosiaan muokata tuosta panoraamakuvaa, vaan ei tähän sivulle sitten mahtunut nuin leveää kuvaa, lähinnä kaikki näyttää vaan hiirenkakalta siinä.)
Heinäpää.
Nallikari ja Oulunsalo.
Raision logo ja keskusta.
Toppilan Mylly.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti