Pitihän nuista itse poimimistani lopuista mustikoista ja mansikkalaatikollisesta tehdä jotain hyvää makeanhampaan kolotusta lievittämään.
Kääretorttupohjalla lähdettiin liikkeelle, koska en löytäny muutakaan järkevää torttuohjetta sellaselle, jossa marjat säilyy tuoreena, eikä sisällä juustoa - on nuita juustokakkuja jo tehty.
Pohja täältä:
3 kananmunaa
1dl sokeria
1 vehnäjauhoja
2rkl kaakaojauhetta
1tl leivinjauhetta
Laitoin kans vähän perunajauhoja ja vaniljasokeria.
Leikkasin kypsän pohjan kolmeen osaan, ja väliin laitoin mustikkasurvoksesta, rahkasta, jugurtista ja vispikermasta tehtyä rahkatäytettä.
Päälle vispikermaa, mustikoita ja mansikoita.
Joskus on kiva olla ihminen :))
Kääretorttupohjalla lähdettiin liikkeelle, koska en löytäny muutakaan järkevää torttuohjetta sellaselle, jossa marjat säilyy tuoreena, eikä sisällä juustoa - on nuita juustokakkuja jo tehty.
Pohja täältä:
3 kananmunaa
1dl sokeria
1 vehnäjauhoja
2rkl kaakaojauhetta
1tl leivinjauhetta
Laitoin kans vähän perunajauhoja ja vaniljasokeria.
Leikkasin kypsän pohjan kolmeen osaan, ja väliin laitoin mustikkasurvoksesta, rahkasta, jugurtista ja vispikermasta tehtyä rahkatäytettä.
Päälle vispikermaa, mustikoita ja mansikoita.
Joskus on kiva olla ihminen :))

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti