perjantai 23. maaliskuuta 2012

Plan B

Kauan odotettu vastaus stipendistä saapui, tättärää:

En saanut stipendiä.

Odotettavasti se myönnettiin eräälle väitöskirjan tekijälle. Hassua, että aihe on vähän samantapainen kuin omani. No niinpä se on, että tää on kuitenki "vain gradu", vaikka toisaalta, kun se on mainittu siinä, että siihen he voivat myös myöntää, niin sitten kuitenkin väikkärin tekijät on varmastikin ensi sijalla.

Mutta semmosta se elämä on. Harmittaa, kun suunnitelma oli tosiaankin valmistua jo nyt, ja tässä tää vaan nyt sitten pitkittyy.

Eli pitää nyt ottaa suunnitelma B käyttöön, enkä nyt ainakaan mitenkään kokopäiväsesti pysty tekemään tuota gradua, vaan pitää ettiä ensin jotain töitä kesäksi, että sais rahaa.

Pitää nyt täytellä sitte lappusia siihen opintojen jatkoajalle, ja jos sitä jatkoaikaa nyt hakis sen verran reilusti, että ehtii tehä sekä töitä, pikaiset tutkimukset ja sitten vielä kirjoittaa jossakin vaiheessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti