Laskiaista siis vietetään täälläkin, tosin ei samalla tavalla kuin Suomessa. Eilen oli pyhäpäivä, Puhdas maanantai, jolloin perinteisesti valmistaudutaan paastoon. Jostakin syystä tuolloin myös lapset lennättää leijoja puistossa. Olin laiska enkä jaksanu lähtee kauemmas vaan kävin tuossa lähipuistossa katsomassa, kylläpä sielläki muutama lennätin oli. Tosin tuntui, että enemmän se oli niiden isien kuin lasten hommaa...
Tuosta muistuikin mieleen, miten penskana kävi omalle leijalleni. Kauankohan sekin siellä puussa roikkui..
Enpä olis kyllä uskonu, mutta kyllä vaan piti viime viikon sääennustukset paikkansa ja luntahan täällä satoi tänään. Tosin räntää ehkä enimmäkseen, mutta paikallisella mittapuulla kyllä se lunta oli. Yöksikin on luvattu -1 pakkasta.
Vaakatasossa tuli ja takkiin jäi muutama hitunen, mutta maahan se tietysti suli saman tien. Oli muuten aika hyytävä ilma..
Tuosta muistuikin mieleen, miten penskana kävi omalle leijalleni. Kauankohan sekin siellä puussa roikkui..
Enpä olis kyllä uskonu, mutta kyllä vaan piti viime viikon sääennustukset paikkansa ja luntahan täällä satoi tänään. Tosin räntää ehkä enimmäkseen, mutta paikallisella mittapuulla kyllä se lunta oli. Yöksikin on luvattu -1 pakkasta.
Vaakatasossa tuli ja takkiin jäi muutama hitunen, mutta maahan se tietysti suli saman tien. Oli muuten aika hyytävä ilma..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti