"Hieman" on jäänyt roikkumaan tämä kirjoitus - nimittäin kämpän esittelystä jäi puuttumaan yksi huone eli makuuhuone.
Makkarissa sijaitsee yleensä sänky. Tässä meillä tuplasänky. Tuo viritelmä sängyn takana seinällä syntyi hetken mielijohteesta, kun kyllästyin katsomaan tyhjää seinää ja mietin, mitä sille olisi mahdollisesti tehtävissä.. ja kokeilin käyttämättä jäänyttä valas-suihkuverhoa :D Oli tarkoitus kyllä ottaa se pois, mutta siihen se on nyt jäänyt roikkumaan... :/
Aamulla otettu kuva ei oikein käy oikeuksiinsa, mutta tässä siis makkarin ikkuna, jonka vieressä on sellanen "pukeutumistuoli-pöytä"hässäkkä. Lähinnä se on sitten jäänyt vaatesäilytykseen, ja on kissoille hyvä teline hypätä tuonne ikkunalaudalle. Verhot ovat oma, toinen Suomen tuliaiseni.
Vaatekaappia riittää. Ovi keittiöön - joo en oo siivonnu (ja Lucy siellä ihmettelee, että mitäs touhuan).
Kämpän toinen vessa + suihku.
Ja erinäinen kasa purkkia ja purtiloa (+ IKEAN energiansäästölamput, yleensä siinä vaiheessa kun vessasta poistuu, ne on vasta syttyneet kunnolla).
Tämmönen pikaesittely tässä - jos sitä pikkuhiljaa siirtyisi ajankohtaisimpiin postauksiin...
Makkarissa sijaitsee yleensä sänky. Tässä meillä tuplasänky. Tuo viritelmä sängyn takana seinällä syntyi hetken mielijohteesta, kun kyllästyin katsomaan tyhjää seinää ja mietin, mitä sille olisi mahdollisesti tehtävissä.. ja kokeilin käyttämättä jäänyttä valas-suihkuverhoa :D Oli tarkoitus kyllä ottaa se pois, mutta siihen se on nyt jäänyt roikkumaan... :/
Aamulla otettu kuva ei oikein käy oikeuksiinsa, mutta tässä siis makkarin ikkuna, jonka vieressä on sellanen "pukeutumistuoli-pöytä"hässäkkä. Lähinnä se on sitten jäänyt vaatesäilytykseen, ja on kissoille hyvä teline hypätä tuonne ikkunalaudalle. Verhot ovat oma, toinen Suomen tuliaiseni.
Vaatekaappia riittää. Ovi keittiöön - joo en oo siivonnu (ja Lucy siellä ihmettelee, että mitäs touhuan).
Kämpän toinen vessa + suihku.
Ja erinäinen kasa purkkia ja purtiloa (+ IKEAN energiansäästölamput, yleensä siinä vaiheessa kun vessasta poistuu, ne on vasta syttyneet kunnolla).
Tämmönen pikaesittely tässä - jos sitä pikkuhiljaa siirtyisi ajankohtaisimpiin postauksiin...





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti