Eilen meni kyllä ihan herkkujen syömiseen tuo päivä. Oli nimittäin veljeni lasten syntymäpäivät (kaksi lasta syntyneet molemmat juhannuksen tienoilla). En ookkaan taas pitkään aikaan (pari kuukautta..) syönyt kakkua eli kyllä oikein ootin että pääsee kakkukekkereille :)
Lahjojen ostoreissulla en voinut olla vastustamatta kiusausta, nimittäin kaupassa oli joku tarjous Kalevin mustikka-valkosuklaasta! Se mustikan tuoksu tuli varmaan kahden metrin päähän, eli pakkohan se oli levy ostaa. Tarjous lienee voimassa vielä muutaman viikon, eli ehkä tästä tuliaisiakin vois ostella.
(En ole etes hirveä suklaan fani, tälläkin hetkellä Kreikassa jääkaapissa on varmaan neljä avattua suklaalevypakettia, joista oon vaan muutaman palan maistanut - on monikin ihmetellyt sitä, että miten voin jättää suklaan syömättä ja vielä unohtaa ne jonnekin kaapin perukoille :D )
Kakkujen päälle illalla vielä omnomnom-wingsejä.
Näin keskikesän kunniaksi lähdetään sitten tänään mökkielämän viettoon, siskon poikaystävän vanhempien mökille. Elukkakatraskin oottaa mökkeilyä jo innolla.
Lahjojen ostoreissulla en voinut olla vastustamatta kiusausta, nimittäin kaupassa oli joku tarjous Kalevin mustikka-valkosuklaasta! Se mustikan tuoksu tuli varmaan kahden metrin päähän, eli pakkohan se oli levy ostaa. Tarjous lienee voimassa vielä muutaman viikon, eli ehkä tästä tuliaisiakin vois ostella.
(En ole etes hirveä suklaan fani, tälläkin hetkellä Kreikassa jääkaapissa on varmaan neljä avattua suklaalevypakettia, joista oon vaan muutaman palan maistanut - on monikin ihmetellyt sitä, että miten voin jättää suklaan syömättä ja vielä unohtaa ne jonnekin kaapin perukoille :D )
Pakkasin muuten tätä reissua varten hieman turhan optimistisesti vaatettakin mukaan - laukusta nimittäin löytyy toppeja, hameita ja mekkoja. Ehkä senkin vuoksi pihalla sataa vettä ja on se kymmenen astetta lämmintä... No, sentään on näitä juhlia, että voi heittää mekon päälle, vaikka sitten farkkujen kanssa mutta kuitenkin!
Kummityttö.
Kakkujen päälle illalla vielä omnomnom-wingsejä.
Näin keskikesän kunniaksi lähdetään sitten tänään mökkielämän viettoon, siskon poikaystävän vanhempien mökille. Elukkakatraskin oottaa mökkeilyä jo innolla.
Veikka valmiina lähtöön.








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti