sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Pallomaha

Aika kuluu ja maha kasvaa.






Tän näköisenä olin liikenteessä eräs päivä tällä viikolla.


Ei sitä edelleenkään silti vissiin kukaan huomaa, kun ei kukaan mitään kysele tai kommentoi.

24+4

Tämmönen pallo siellä kuitenkin on. Vissiin se aikoo jatkaa kasvamistaan ainakin tuosta kyltymättömästä ruokahalusta päätellen. Onneksi ilmat on olleet kivat, niin on ollut mukava käydä vastapainoksi myös lenkillä.

2 kommenttia: